Thursday, October 04, 2007

4 Comments:

Blogger Unknown said...

ba salam o tashakor az site mofidetoon
man az iran hastam tamayol daram ke baraye mohajerat o kar baraye australlia eghdam konam.
mikhastam dar morede sharayet o madareke avalie rahnamayim konid
baraye eghdame avalie madrake IELTS lazeme?
alan midonid che modat tool mikeshe ke imigration bedan.
mamnon misham age komakam konid.

12:42 AM

 
Anonymous Anonymous said...

سلام بهرام عزیز
ممنون که دوباره دست به وبلاگت کشیدی.

4:15 AM

 
Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز.
من که دیروز امتحان ایلتس داشتم یه نکته بسیار جالب بود که اونایی که میخواست برن استرالیا از همه بیشتر بودن و جالبتر اینکه خانواده های جوان شماره های همدیگرو میگرفتن تا با هم آشنا بشن بلکه در استرالیا بهشون سخت نگذره!
وبلاگ خوبی دارین[گل]

8:13 AM

 
Anonymous اسماعیل said...

سلام
اسماعیل هستم از ایران
اومدم تا شما رو به وبلاگ خودم دعوت کنم
درش شعر های خودم رو اپ می کنم
خوشحالم می کنید تشریف بیارید
منتظرتون هستم
همیشه سرسبز [گل]

2:57 AM

 

Post a Comment

<< Home